SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Thursday, August 12, 2010

Seminar Warga Emas JKM

Sekali lagi aku terlibat dengan Seminar Sukarelawan yang membawa aku kali ini ke Rumah Seri Kenangan Seremban....05 Ogos 2o1o
Aku dilantik sebagai Pengerusi mengetuai Team No4 membentangkan kertas kerja bertajuk "Kenapa Rumah Orang2 Tua perlu diadakan"

Aku sempat bergambar di pintu masuk Dewan Seminar


Tanaman herba dan tanaman dapur diusahakan oleh warga emas di sini memenuhi hari-hari yang dilalui.


Aku berbincang bersama Team No4....
Kesayuan dan keinsafan menyelubungi asrama ketika kami melawat asrama.....dan aku renungkan..."Kenapa pada zaman serba moden ini anak-anak mengenepikan tanggungjawab terhadap orang tua...??"


No comments:

Post a Comment