SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Wednesday, March 30, 2011

PeRcUtIaN Di LaNgKaWi 15~17 Mac 2011

Cuti sekolah kali ini aku membawa keluarga ke Pulau langkawi.Walaupun aku baru sahaja pergi pada bulan January lepas..tapi kali ini aku pergi bersama keluarga...


Anak sulong aku merenung pemandangan di sepanjang perjalanan..


Aku ketika di Muzium padi di Kedah


...bergambar dgn reptlika pembajak sawah... .


..melangkah masuk Muzium Padi..


Kalau tak merasa kesawah...di Muzium padi semuanya ada...


Helang...kebanggaan Langkawi


Aku dengan kak G...


Amacam...ada gaya tak...??


Aku dgn Tok Nasir...tuan punya Nasir Catering...terkenal dgn guali jangek dan masakan tradisi N9..


Kak Teh...ketua rombongan...


...semasa tiba di jeti Kuala Perlis...


Kak Teh dgn aku...


Kak G dgn aku..


Tok Nasir bersama aku bergambar kenangan..


Diana ..anak aku ketika dlm Feri...


Atikah...anak bongsu aku dlm Feri..


Alyaa..tertidor dlm Feri...


liana...samo gak..lolap jo..


Aku dgn ALONG NARUTO...aLONG mAAAAa


Aku dgn anak sulong aku di Jeti..


Aku dan keluarga...


rakan serombongan bersama keluarga aku...


Sabar menanti feri pelepasan..


Apo yg Alya tengok tu...


Wahhhh..,sukanya anak aku b ila sampai ke Langkawi..


Pemandangan Thailand yang diambil dari Cable Car


Aku dan keluarga di atas puncak gunung Mat Cincang...


Sayup...gerun...tinggi...


..kenangan semasa di jambatan gantung..


Aku dgn sebahagian anak-anak aku...dan isteri..


..Semasa dl galeri Dr.Mahathir..


Bosai dgn aku sukar dipisahkan..


...aku bersama potret Dr Mahathir..


My darling laaa...


Kenangan dgn motorsikal antik di Padang Besar....


p/s:

Rombongan aku kali ini ditaja oleh Sykt Nasir Catering.Percutian kami selama 3hari 2malam dan menginap di Hotel Briliance di Pekan Kuah.Terima kasih Tok Nasir....aku sekeluarga mendoakan agar Sykt Tok Nasir bertambah maju dan kami sebagai staff menumpang diatas rezeki yang dikurniakan kpd Sykt Tok.......

No comments:

Post a Comment