SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Sunday, October 25, 2009

@LoNG MaWaR: "ANEKA SENI KRAF" Kg.Seperi Jelebu N9

@LoNG MaWaR: "ANEKA SENI KRAF" Kg.Seperi Jelebu N9

1 comment:

  1. Hasil kraftangan yang dibuat oleh abah aku ni berkualiti tinggi.Tudung saji anyaman rotan boleh menahan tekanan sehingga berat 80 kilogram tapi amat ringan.Sarung parang pula dibuat 95% daripada buluh dan penuh berseni sehinggakan tidak kelihatan buluhnya.
    Berminat..boleh datang sendiri ke Jelebu N9.
    Blog aku: http://krafbonsai-tt.blogspot.com

    ReplyDelete