SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Monday, September 28, 2009

KENYATAAN RE-UNION SRUJ 1980~1985


Ketika darjah 1 kuning... ....3 Merah

Realiti satu pertemuan... ...berkongsi pengalaman.

Liputan akhbar Sinar Harian... ...suara komuniti.

...ada yang dah jadi ustaz... ...ada yang jadi cikgu...


Cikgu kami yang di undang Khas........Cikgu Ismail...

"Jasa guru tidak kami lupa" ...isi borang maklumat diri...

Tanda kedatangan & pengesahan kehadiran...
Sempat juga merakamkan gambar dan video...

Merapatkan pertemuan yang telah terputus...eratkan siratulrohim..

Bertemu kembali...satu persahabatan...tangisan dlm kegembiraan...


Kegembiraan yang terpancar pada wajah yang ceria...

Hidangan yang disediakan oleh Cafe Hotel Sri Klawang...mmm...lazat


Sebahagian cenderahati, hadiah Lucky Draw dan Lucky Chair
@#@#@#@#@#@#@#@#@#@#@#@#@#@#@#@#@
Alhamdulillah...Re-Union SRUJ 1980~1985 telah menjadi kenyataan.Bertarikh 26.09.2009 adalah hari aku dan rakan-rakan ditemukan dan Hotel Sri Klawang menjadi tempat kami menrealisasikan sebuah pertemuan.Jam bermula 12pm sehingga 17pm terlalu singkat dirasakan dan kenangan terindah sukar hendak di gambarkan disini.Semua yang hadir begitu sporting dan keriangan terpancar pada wajah masing-masing.Aku mewakili rakan penaja dan penganjur mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua yang terlibat dgn Re-Union ini....

4 comments:

  1. usaha ko ni memang best lah! teruskan berkarya dalam blog ko ni..Aku ghaso, suatu korugian yang bosar buek sumo kengkawan kito kalu tak bukak blog ko ni..adioss!!

    ReplyDelete
  2. blog adaolah tompek aku mengisi maso yang terbuang....
    Aku tak buang suko buang maso..maso lobih bernilai dari omeh..omeh leh gadai..tapi maso tak pek nak gadfai do..he..he..

    ReplyDelete
  3. RE-UNION ADALAH PERTEMUAN RAKAN LAMA SEKOLAH RENDAH DI SRUJ...TENTUNYA PELBAGAI NOSTALGIA DAPAT DIIMBAU DGN PERTEMUAN INI...

    ReplyDelete
  4. terbaik dalam pereratkan siratulrahim

    ReplyDelete