SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Thursday, November 26, 2009

Mesyuarat AJK rakan Re-Union 80~85 telah diadakan di Hotel Sri Klawang.Kehadiran AJK telah memeriahkan suasana mesyuarat sesi 01/2009.Semua begitu teruja dgn mesyuarat ini dalam merangka agenda seterusnya dan hala tuju pertemuan rakan-rakan lama nie.Pengerusi iaitu Norhaslinda sampai tak terkata apa melayan karenah AJK yang lebih harmoni dan santai.Tak sangka pulak mereka nie semua begitu bersemangat dlm memberikan idea.Dalam gelak-gelak tak sedar jam telah menunjukkan pukul 6.30pm.(Mula mesyuarat jam 4.30pm).Apa citer dlm mesyuarat...aku rasa S/U (Kay) telah memaklumkan kpd semua melalui email atau kiriman Pos.Tak sedar aku...dlm ahli yang hadir mesyuarat nie aku sorang jer lelaki...Lelaki yang lain tidak dapat hadir kerana berada diluar kawasan.

No comments:

Post a Comment