SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Monday, May 31, 2010

Ujian kemahiran Menembak Rela 2010

15 Mei 2010 adalah kali pertama aku terlibat dengan penggunaan senjata api.
Ujian Kemahiran Menembak Rela Daerah Jelebu 2010.
Gementar..cemas dan mendebarkan.......

1 Malaysia menjadi tema UKMR 2010

Masuk Sinar lagi...nampak aku tak...tuu haa duduk no 3 dari kanan...

Nie laa motor Rela ku ..setiap aktiviti yang melibatkan Rela (Konvoi,Operasi,Kursus dan lain2)

Gagah dan bergaya dengan senapang patah 1 laras

Aktiviti Rela banyak mengajar aku erti disiplin diri dan keutamaan kerja berpasukan.Apa jua yang aku sertai melibatkan Rela semuanya aku "Enjoy" dan berpuas hati.Tidak ada erti penat ,letih, jemu atau bosan.Lebih baik aku sertai badan beruniform sebegini sebagai mengisi hari-hari dan masa lapang aku daripada melepak membazirkan masa.Terima kasih kepada senior aku kerana telah banyak membantu dalam apa jua kekurangan aku.

MAJULAH RELA UNTUK NEGARA

No comments:

Post a Comment