SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Wednesday, June 30, 2010

Minggu Tabika Perpaduan Daerah Jelebu

Pada 26 June 2010 Jam 9.00 pagi bertempat di Dewan Simpang Pertang berlangsung Sambutan Minggu Perpaduan.Sekolah anak aku Tabika Perpaduan Titi mengambil bahagian dalam kejohanan Bola jaring dan Futsal kanak-kanak bawah 6 tahun....

Tam Bola Jaring berjaya menjadi Johan dalam acara berkenaan...Tahniah kepada pemain semua.....anak aku Rusatikah Zulaikha gembira sakan dengan kemenangan ini.
Guru Tabika pula meberi hadiah cuti kepada pemain-pemain .....

...dalam gambar nie anak aku (Rusatikah Zulaikha 6 Tahun)...duduk no 3 dari kanan dan berdiri no 2 dari kanan....




Aku dengan isteri aku turut bangga dengan kemenangan ni.....

No comments:

Post a Comment