SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Sunday, August 28, 2011

Berbuka Puasa di Satay Sation Ampang Waterfront Kay EL..

Kalau tahun dulu aku berbuka puasa sekeluarga di Satay Sation Kg.Pandan.Tahun 2011 ni pula aku berbuka di Satay Station Ampang Water Front yang baru dibuka cawangan disini oleh Bg.Zul.Kebetulan semasa aku berbuka pada tarikh ini,Bg.Zul meraikan anak-anak yatim dan menyampaikan duit Raya untuk anak-anak ini.Moga rezeki Bg.Zul bertambah dan bolehlah aku menumpang berbuka puasa ditahun-tahun berikutnya...
Aku balikm kerja 4.30pm dan terus mandi bergegas ke Ampang bertolak dari TT pada jam 5.15pm.Aku ikut laluan Genting Prass-Batu 18-Ampang-waterfront....berikut adalah beberapa gambar yg sempat aku rakamkan semasa di Satay Station Ampang.






















Sesungguhnya aku mendoakan agar sepupu aku...Bg.Zul akan melimpah ruah rezekinya dan dapatlah aku adik beradik,sekeluarga menumpang senang ...senang makan pun kira ok laa.....ok...simple jer catatan kali nie....next time citer lagie ek....adios amigos...waaa..chaauuuuu....

1 comment:

  1. satay station memang terbaik dari yang lain.jom test...memang berbaloi dgn pelaburan anda

    ReplyDelete