SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Sunday, August 28, 2011

RaKaN Re-UniOn SrUJ 80~85 BerBuKa D'HoTeL SRi kLaWaNg

Hari ini aku dan keluarga berbuka puasa di Hotel Sri Klawang dan idea berbuka puasa kali ini dicadangkan oleh Kay.Setelah mendapat persetujuan rakan-rakan yang lain maka tarikh 26 Ogos 2011 dipilih.Walaupun makluman telah diberitahu kepada rakan-rakan Re-Union SRUJ Badge 1980 yang lain namun oleh kerana masing-masing ada hal yang tersendiri maka hanya Aku,Fidah,Kay,Imah & Zainal serta anak-anak sahaja yang berkesempatan kali ini.Walaupun tidak ramai tapi kemesraan dan keriangan jelas pada waktu berbuka dengan pelbagai cerita semasa yang sering meruntun hati hendak ketawa.Apa tidaknya sehinggakan masa amat mencemburui pertemuan kami..sedar-sedar jam telah menunjukan 9.30mlm...barulah kami beredar dari Hotel Sri Klawang...
Tempahan meja telah aku buat 2 hari sebelum tarikh tempahan untuk mengelakan kesesakan diwaktu puncak...waktu berbuka laa..




Ntah apo laa cito eh nie...ghaso eh mosti pasal kucingkan...si joyah ngan si bunyek...he..he...




















Keluarga aku yang sporting...wife aku melayan anak-anak semasa berbuka manakala aku kat meja sebelah melayan gelak ketawa kengkawan..

 












Sempat juga wife dan anak-anak berposing...katanya kenangan di Sri Klawang.Bukan main lagi posing anak bongsu aku tu...


Anak-anak Kay pun turut memeriahkan suasana dengan gelagat dan kaletah yang menghiburkan.Tak sonang omak eh nak makan...



Kami nak bergambar...si hero kocik nie pun nak ikut join....he..he...













Ternyata masa terlalu singkat dan cepat beredar.Sesekali berjumpa terasa seronok.Insyallah jika ada kesempatan lagi kami akan mengatur pertemuan dilain waktu dan ketika.Tidak lupa juga aku kepada En Azman yang telah memberi harga istimewa buat kami.Sesungguhnya kami menyokong penuh Hotel Sri Klawang sejak Re-Union SRUJ badge 1980 Sesi 1 dan Sesi 2 diadakan di Sri Klawang.
Kepada rakan-rakan yang tidak dapat sertai kami pada waktu ini..jangan berkecil hati kerana jika ada usia dan diizinkan Ilahi...kita akan berjumpa juga disuatu masa yang sukar kita ramalkan...

SELAMAT HARI RAYA 1432 DAN SALAM KEMERDEKAAN 2011 BUAT SEMUA

No comments:

Post a Comment