SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Thursday, January 31, 2013

Jawapan dari Sekreteriat BL1M


Salam 1 Malaysia,

Terima kasih di atas kesudian anda mendaftar untuk menyertai program BL1M. Maklumat anda telah kami terima. Pihak kami akan menghubungi anda melalui emel / SMS dalam masa terdekat untuk maklumat lanjut
Salam Daripada.
Team BL1M




DISCLAIMER :

This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore does not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. MyEG Services Berhad,Lot 5.01, Level 5,KPMG Tower, No.8, First Avenue,Persiaran Bandar Utama, Bandar Utama,47800 Petaling Jaya,Selangor. www.myeg.com.my

No comments:

Post a Comment