SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Sunday, February 17, 2013

Perkemahan Group Katering di Tanjung Biru P'D

Kesesakan parking menyambut ketibaan kami
 Group Katering sekali lagi mengadakan Kem santai dan perkemahan di pantai Tanjung Biru Port Dickson pada 10 dan 11 Februari 2013.Kumpulan ini disertai oleh petugas2 dan ahli keluarga masing2.Sebahagian ahli tidak dapat hadir krn terlibat dgn persiapan untuk katering pada 12hb acara BR1M.Walauapapun semua kami berseronok dan dapat menghilangkan keletihan sesudah sepanjang minggu bekerja siang dan malam demi menjayakan sesuatu majlis yg melibatkan Nasir Catering....
Dibawah ini ada laaa serba sedikit gambar yg sempat dirakam untuk perkongsian bersama
Tenaga org kuat lelaki dalam Group Nasir Katering

Faezz...sering dijadikan idola lawak sesama sendiri    

Angah...buat lawak pulak..

Keluarga besar dl Group Nasir Katering

ha..ha...Angah..,Nik..,Ajim...aku....bermain pasir

Achong...suka berkaraoke walaupun ditepi pantai

Pasangan Ideal

BBQ dimalam hari

Ceria dan serasi bersama

Jalan raya yang tenang memudahkan perjalanan konvoi kami

Ahcong..,Pian..,Cyolok..masih berendam menjelang senja

Aku menyelongkar makanan...lepas mandi lapar laa pulak

Aalong akrimi...usharrrrr awek....


Keluarga aku dihadapan kemah

Ajim...posing giler diatas pantai
Keluargaku

Sehingga kita jumpa lagi dgn kisah2 yang lain.Terima kasih krn sudi melawat blog aku yg tidak seberapa ini.Aku mendoakan sesiapa sahaja yang menyenangkan kehidupanku maka seratus kali doa kepada kalian pula moga dipermudahkan segala urusan dalam menjalani kehidupan harian. 

No comments:

Post a Comment