SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Wednesday, September 19, 2012

KOPI HERBA ASLI ( Kopi AL-Ambiak)


Aku nak kongsi pasal Kopi Herba yang satu ni...Kopi Natural Herbs.Buatan anak tempatan dari Kedah Darul Aman dengan adunan ramuan tradisional semestinya dicampur juga Tongkat Ali.
Rasanya pahit tidak ada manis pun dan hanya mereka yg tahan saja berjaya menelannya.Sepeket boleh diminum 3 atau 4 kali sahaja dalam tempoh seminggu.Kalau ikut aturan aku sendiri...sekali bancuh dengan air yang mendidih cuma 2 camca dan diminum sekali dalam tempoh 2 hari.Maknanya bukan laa hari2.
Kesannya kpd aku ialah daya ketahanan badan bertambah walaupun tidur tidak mencukupi.Apa tidaknya kadang2 aku terpaksa buat kerja dari pagi hingga ke malam...kerja hakiki dan Katering.Tenaga kelakian pula..emmmmm...adalah juga peningkatan dan yang pastinya apa yang kawan aku alami...kandungan gula dalam badannya berkurangan...Malas nak cerita lebih..sesiapa yang berminat boleh mencuba.Aku bukan promosi dan bukan nak ambil kesempatan.Aku bercerita berdasarkan pengalaman aku dan sesiapa nak test bolehlah cari di kedai2 yang ada menjualnya.

Disini aku nyatakan apa keistemewaan Kopi ini seperti yang tercatat oleh pengeluar di laman web.

Produk kopi herba Asli

1. Menambahkan tenaga
2. Meningkatkan keupayaan seks

3. Meningkatkan kecergasan
4. Mengurangkan tahap tekanan
5. Mengurangkan kelesuan
6. Merawat menopos
7. Membantu pesakit diabetes
8. Mengurangkan sakit sendi
9. Melancarkan pengaliran darah
10.Membantu perkembangan sel otak
11.Meningkatkan metabolisma
12.Melambatkan kesan penuaan
13.Merangsang seks untuk lelaki
14.Melancarkan edaran darah
15.Menurunkan gula dalam saliran pembuluh darah
16.Mencuci buah pinggang


PANTANG LARANG 
AIR KELAPA, MINUMAN BERALKOHOL, ASAM LIMAU


CARA PENGAMBILAN,
-1 JAM SELEPAS MAKAN NASI
- AIR BETUL-BETUL PANAS
lepas minum mungkin terasa panas dalaman atau pening( ini adalah kebiasaan) teruskan meminum sekurang-kurangnya dua paket seminggu.
separuh paket sekali minum!!
Harga Pengedar : RM 3.50 (100 paket)

oK....Selamat mencuba....

1 comment:

  1. salam. Adakah kopi Ambiak ini rumusan drp ketum juga ? yg bukan maksud aku disalah guna.Meme berkesan. Adakah blok ini tuan punya kopi yg sebenar?

    ReplyDelete