SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Wednesday, November 7, 2012

Gotong -royong Kg.Ku - 03 November 2012

 Sekali lagi gotong royong di kampung ku diadakan membersihkan jalan-jalan dan menebang pokok-pokok yang merbahaya apatah lagi dikala musim hujan dan berangin ini.Penglibatan penduduk setempat lebih-lebih lagi jawatankuasa yang terlibat menjayakan aktiviti kemasyarakatan ini amat dihargai dan tidak akan dilupakan.Beberapa disini aku selitkan gambaran sekitar diwaktu gotong royong yang diadakan pada  3 November 2012 bermula jam 9pagi hingga tamat jam 5etang.










Sekali lagi terima kasih kpd yang sudi mentelaah Blog aku yg tak sehebat mana ini...just for sharing....

1 comment:

  1. gotong royong dulu dan sekarang tak sama dah

    ReplyDelete