SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Wednesday, December 16, 2009

BERCUTI 1 HARI 1MALAM DI MELAKA

AKU SEKELUARGA TELAH PERGI BERCUTI KE MELAKA BANDARAYA BERSEJARAH PADA 04.12.2009...

AKU SEKELUARGA BERMALAM DI AYER KEROH D'VILLAGE RESORT SELAMA SEHARI SEMALAM...

SEMPAT JUGA AKU MELAWAT TAMAN MINI MALAYSIA...

KEESOKAN HARINYA AKU MELAWAT TAMAN RAMA-RAMA DAN TAMAN REPTILIA...

...berpuas hati dengan percutian ini walaupun serba ringkas dan bersederhana.Anak-anak pula seronok mandi-manda di kolam tempat kami menginap.Pelbagai pengetahuan dapat diperolehi di Taman Rama-Rama dan Taman Reptilia.Anak-anak dapat mengenal habitat semula jadi serangga dan menegnal pelbagai seranggga dan hidupan berbisa.Ditaman Mini Malaysia juga kami dapat melihat rekabentuk pelbagai senibina tradisional masyarakat Malaysia.....sesungguhnya negara kita penuh dengan pelbagai tempat dan fakta yang menarik.....

1 comment:

  1. SORILAH EK...KEKALAU CERITA NIE RINGKAS SANGAT....EJAAN PULAK MUNGKIN ADA KESILAPAN YANG BUKAN DISENGAJAKAN CUMA MALEH NAK BETULKAN....

    ReplyDelete