SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Wednesday, December 1, 2010

Kejayaan Rusliana di SKST 2010

RUSLIANA SYAZWANA...anak kedua aku yang dipanggil Angah...tahun 2010 adalaha tahun akhir beliau ber Sekolah Rendah di SKST.Pencapaian beliau dalam UPSR mendapat keputusan 3A2B...
Angah seorang yang cergas dan giat melibatkan diri dengan aktiviti Ko-Kurikulum.
Wang saguhati dari pihak sekolah untuk pencapaian UPSR 3A (RM30)

Antara pencapaian Angah di Sek.Keb.Seperi Tengah;
1)Kedudukan no.2 dalam kelas
2)Markah tertinggi Bahasa Melayu (85%)
3)Markah tertinggi Jawi (96%)
4)Sansiah terbaik
5)Anugerah NILAM
6)Pengawas Media
..dan bebarapa penghargaan untuk pasukan Kadet dan sukan.Pernah juga mewakili Spell It Right mewakili sekolah dan mendapat tempat ketiga peringkat Daerah Jelebu.
Tahniah anak ku...moga kejayaan mu akan menjadi kebanggaan ibubapa dan jaminan masa depan mu....

No comments:

Post a Comment