SaLAm SeJAhTeRa kaLiAn sEmUa

".....aku amat berterimakasih kepada kalian kerana sudi membaca dan mungkin ada sedikit ilmu atau pengalaman yang boleh kita kongsikan bersama.Apa jua nukilan aku disini adalah hasil apa yang terfikir oleh aku dan apa jua perkara yang aku lalui yang mungkin kita boleh kongsikan bersama.Maaf aku pinta sekiranya ada kecacatan atau apa jua kesilapan yang bisa menyinggung kosentrasi kalian dikala meniti bait-bait bicara dalam Blog aku ini...."

Wednesday, December 1, 2010

RUSATIKAH ditahun akhir TABIKA Perpaduan.


RUSATIKAH ZULAIKHA..anak bongsu aku yang menamatkan sesi persekolahan TABIKA di Taika Perpaduan Titi pada tahun 2010


Tahun 2011 akan bermulanya persekolahan anak bongsu aku di Sek.Rendah Jenis Kebangsaan (C) Chun Yin Titi.

Rakan dan juga sepupu kepada Atikah (Balqis dan Zulaikha)

Zulaikha dan Tihaj...rakan dan juga sepupu kepada Atikah


Balqis dan Tihaj...adik beradik yang juga rakan kepada Atikah


Rusatikah penuh gaya dan senyuman manis khas untuk pembaca Blog ayahnya....AlongTT.

No comments:

Post a Comment